Pàgines

dimarts, 21 de juny del 2011

Diumenge complet

Aquest diumenge he tingut sessió doble de confirmacions. Al matí, millor dit, al migdia, vaig anar a Guimerà, a l'església parroquial de Santa Maria, un temple gòtic preciós i al qual també s'hi poden veure elements de Josep Maria Jujol, el gran artista de la nostra terra i deixeble de Gaudí. Després de les confirmacions em varen convidar a dinar amb els confirmats, les seves famílies, els col·laboradors de la parròquia i amb altres persones, uns cinquanta en total, al santuari de la Mare de Déu de la Bovera, on el matrimoni d'ermitans que es cuiden del santuari ens van oferir un àpat excel·lent. Moltes gràcies a tots els qui ho van preparar. Una foto:
Els set confirmats a Guimerà
A la tarda, gairebé sense temps de passar per casa, vaig anar a la parròquia de Sant Fructuós de Tarragona, on un grup de 29 nois i noies m'esperanven perquè els administrés el sagrament de la Confirmació. Una celebració molt lluïda, molt ben acompanyada pels músics, molt ben preparada i amb l'església plena de gom a gom. Aquests joves em van escriure cada un una carta i Mn. Pep Masdeu me les va fer arribar fa uns quants dies, de manera que les vaig aprofitar per fer l'homilia especialment per aquests joves i per tot el que em deien. No sempre és fàcil respondre les inquietuds dels joves. Al final de l'eucaristia Mn. Pep Masdeu els va demanar que es plantegessin sincerament i seriosament què els demana el Senyor de fer en les seves vides. I això mateix faig jo des d'aquest blog a tots els qui em llegiu i em seguiu: us heu plantejat seriosament què vol el Senyor de vosaltres? Jo mateix us dono la resposta: que sigueu feliços, perquè Aquell que més us estima en el món no vol altra cosa que la vostra felicitat. Però recordeu: hi ha més goig en donar que en rebre!
Els confirmats i els catequistes, mireu què macos!