Pàgines

dimarts, 21 de juny del 2011

Dilluns i dimarts

Després d'un cap de setmana tan mogut, per no perdre el ritme, dilluns de bon matí, vaig agafar l'AVE per anar a Madrid on, a la seu de la Conferència Episcopal Espanyola, tenia lloc la reunió de la comissió episcopal d'Ensenyament i Catequesi. Per si us interessa, us deixo el link on podeu trobar informació sobre aquesta comissió: 
Hi vaig ser-hi tot el dia i vaig tornar a Tarragona amb l'últim AVE.
Avui dimarts he tingut el Consell Episcopal, com cada dimarts, i la visita de la Junta de la Confraria de Sant Magí. Els he rebut al meu despatx i ens hem fet un parell de fotos, que us deixo penjades.
Al meu despatx episcopal
A la terrassa, amb la muralla al fons
A la tarda estaré a l'església de Sant Antoni de Pàdua (Rambla Nova) per administrar el sagrament de la Reconciliació a tots els qui vulgueu atansar-vos a perdonar i a acollir el perdó de Déu. O bé, si voleu fer una estona de pregària davant del Santíssim exposat. Us espero.