Pàgines

dissabte, 7 de maig del 2011

Divendres

Ahir vaig tenir un dia molt atapeït. Al matí em varen presentar la memòria de l'any 2010 del Centre Català de Solidaritat (CECAS), amb les dades de les persones tractades amb diversos graus de drogodependència (alcoholisme i altres drogues). És meritori el treball que estan fent des de fa anys. El CECAS va ser un projecte aprovat pels bisbes després del Concili Provincial Tarraconense. A Tarragona comptem amb una comunitat terapèutica de dones i un punt d’atenció.
Després he rebut algunes visites més i, al final del matí, he presidit la reunió del Patronat de la Fundació Obra Pia Montserrat, propietària de la Casa d'acollida Sant Auguri i d'altres béns que es destinen a obres socials.
Per la tarda vaig celebrar, com faig cada any que m'és possible, l'Eucaristia a la Capella de Palau pels difunts del Col·legi d'Advocats de Tarragona, que celebraven el seu patró, Sant Ramon de Penyafort.
I al vespre vaig administrar la Confirmació a un bon grup de nois i noies a Sant Francesc d'Assís de Tarragona. Al final els vaig parlar de les Jornades Mundials de la Joventut, tot animant-los a participar-hi. Un poso unes fotos.
La foto de grup, amb tots els joves, la catequista i mossèn Josep

Amb uns joves eixerits: ¿vindran a Madrid a trobar-se amb Benet XVI?