Pàgines

dijous, 5 de maig del 2011

Dimarts i dimecres d’aquesta setmana

El dimarts vaig tenir, com és habitual, el Consell Episcopal, durant tot el matí. El Consell Episcopal és com el Consell de Govern de l'Arxidiòcesi i el formen amb mi el Vicari General, els tres Vicaris Episcopals i la Secretària General Cancellera. Normalment al dia següent es pot llegir un comunicat que es publica a la pàgina web de l’Arquebisbat i fa un resum dels temes que s'han tractat.
A la tarda del dimarts vaig anar a confessar a l’església de Sant Antoni de Pàdua, a la Rambla Nova de Tarragona. Confessar és per a mi una necessitat. Prenc contacte amb els problemes i les misèries de la gent, i hom els pot ajudar amb la gracia sacramental i també amb la direcció espiritual. S’aprèn molt confessant.
Ah! I al vespre vaig veure el famós partit de futbol Barça-Real Madrid: sense comentaris.
El dimecres vaig anar a València pel concelebrar al funeral del Cardenal Agustín García-Gasco, arquebisbe emèrit. Érem molts bisbes i preveres, la Catedral estava plena de gom a gom. Us penjo una foto que m’han enviat.
A la Catedral de València, la tarda del 4 de maig del 2011