Pàgines

divendres, 20 de maig del 2011

Del 18 al 20 de maig

El dimecres 18 vaig anar a Barcelona a la reunió mensual del Secretariat Interdiocesà de l’Ensenyament de la Religió Catòlica (el denominat SIERC). Hi formen part els 10 delegats d’ensenyament de les diòcesis amb seu a Catalunya i el P. Enric Puig, de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya. Vàrem analitzar la V Trobada de professors de Religió, que va tenir lloc a Montserrat el passat 9 d'abril, i també altres qüestions relacionades amb l’ensenyament de la Religió i Moral Catòlica a l’escola, especialment a l’escola pública.
Al vespre, a l'Ateneu de Tarragona va tenir lloc la presentació del meu llibre “Creo” (de Cobel Ediciones), que recull els articles apareguts a “Als quatre vents” dedicats a comentar el Compendi del Catecisme de l’Església Catòlica.
El dijous 19, vaig tenir diverses entrevistes i reunions al matí i a la tarda. Al vespre, al saló d’actes de la Parròquia de Crist Rei vaig pronunciar una conferència titulada “el relativisme moral avui”. Molta participació i també moltes preguntes. Us deixo unes fotos.
En acabar, Mn. Rafael Serra em va mostrar les reformes que s’han fet a l’església parroquial, que ha quedat molt lluminosa; fa goig veure com poden quedar de bé els temples dedicats a lloar al Senyor. La meva enhorabona a Mn. Rafael, rector, a Mn. Joan-Francesc Amigó, vicari, i a tot el Consell Parroquial, que amb tanta empenta han dut a terme aquesta renovació del temple.

Conferència a la sala d'actes de la parròquia de Crist Rei de Reus
Una altra vista de la sala
Avui divendres tinc, a més d’algunes visites, la reunió amb el patronat de la Fundació sant Fructuós, que engloba els col·legis de titularitat diocesana, que en aquest moment ja són sis. Al vespre tinc confirmacions a la parròquia de Sant Salvador del Vendrell: m’han dit que són gairebé 100 nois i noies que es volen confirmar. Preguem perquè l'Esperit Sant sigui ben rebut en les seves ànimes.