Pàgines

divendres, 22 d’abril del 2011

Via Crucis i processons d’aquests dies

Ja teniu penjat al meu blog el meu escrit pel Diumenge de Pasqua, i la meva felicitació. Però abans us voldria posar algunes imatges de les processons d’aquests dies: la del Dimecres Sant, la processó del Dolor; i el Via Crucis del Divendres Sant pels carrers de Tarragona, que ens ha plogut una mica al acabar. També he pogut participar en el Via Crucis que fan a Valls des de la Parròquia del Lledó fins a la de Sant Joan: d’aquesta no tinc imatges.
Ahir a la tarda a la Catedral de Tarragona vàrem celebrar la Missa de la Cena del Senyor i el trasllat del Santíssim al Monument. Després vaig anar a La Selva del Camp per fer el trasllat del Pas de la Pietat, en el seu 25è aniversari, des del Col·legi Sant Rafael fins la parròquia de Sant Andreu.
Avui toca la celebració de la Passió del Senyor, anar a Reus a la processó de les Tres Gràcies i a la tarda, si el temps ho permet, la processó del Sant Enterrament de Tarragona.
Preparem-nos amb tots aquests actes per a la Vetlla Pasqual i el Diumenge de Resurrecció. Si no puc escriure abans, una bona i santa Pasqua per a tots.
Processó del Dolor. Dimecres Sant a Tarragona
Processó del Dolor. Dimecres Sant a Tarragona
Inici del Via Crucis. Divendres Sant a Tarragona
Via Crucis. Divendres Sant a Tarragona (a la Plaça de la Font, ja sota la pluja)
Final del Via Crucis. Divendres Sant a Tarragona