Pàgines

divendres, 29 d’abril del 2011

La Setmana de Pasqua

Després de la intensa Setmana Santa, us puc dir que aquesta ha estat més tranquil·la, encara que s’acosten esdeveniments importants.
El dilluns de Pasqua, com és habitual, vaig anar a menjar la mona amb els meus germans a Guissona, aquesta vegada a casa de la Núria. Han estat moments per compartir amb ells tot allò viscut aquests dies.
Els altres dies, dimarts, dimecres i dijous, he tingut visites. Una d’elles va ser un simpàtic grup de nois i noies del Col·legi Mare de Déu del Carme de Tarragona, que varen gravar un programa de ràdio sobre les missions. Venien acompanyats per la Gna. Antònia Agulló. Ella m’ha enviat les fotos que us penjo a continuació.
Preparats per a la gravació a l'estudi de ràdio de l'Arquebisbat

A la Capella del Palau Arquebisbal
Al pas de ronda i la Torre de l'Arquebisbe

Ahir al vespre, a la parròquia de Santa Clara de Tarragona, vaig administrar els sagraments de la iniciació cristiana (Baptisme, Confirmació i Eucaristia) a un noi de 17 anys i, juntament amb ell, vaig confirmar 16 nois i noies més. Va ser una cerimònia molt emotiva i viscuda amb molta intensitat. Espero poder-vos penjar les fotos ben aviat.
I ara, dintre d’unes hores, a les 16:15, prenc l'avió des de Barcelona cap a Roma, on el diumenge assistiré a la beatificació de Joan Pau II. Podeu estar segurs que us tindré a tots molt presents.
Us penjo una foto de l'última entrevista que vaig tenir amb ell, el 21 de febrer de 2005, pocs dies abans de la seva mort.