Pàgines

dimarts, 2 d’agost del 2011

Última setmana i ... vacances

Doncs, sí. L'última setmana de juliol va començar amb Sant Jaume, que ja us vaig explicar, i va continuar amb Sant Joaquim i Santa Anna, festa entranyable, veritable dia dels avis. Aquí a l'Arquebisbat també vam tenir una mica de celebració perquè en tenim uns quants de joaquims i d'annes. Moltes felicitats a tots ells i a tots els que vau celebrar també la vostra onomàstica.
El dijous 28 vaig rebre dues visites molt interessants: Manuel Lecha, president de la Fundació Mambré —que és qui dóna suport al centre d'acollida i rehabilitació del Mas d'en Lluc de Mn. Joan Roig Montserrat— i la Gna. Gemma Miró Català, carmelita missionera teresiana, missionera al Congo.

Després van venir els membres de la comissió organitzadora del bicentenari de Sant Nicaset, al Catllar, per convidar-me a aquest singular esdeveniment i, per últim, els companys de la delegació diocesana de Mitjans de Comunicació Social em van convidar a dinar per celebrar el final de curs. Gràcies a tots per la vostra feina.

Divendres 29 vaig tenir una reunió amb un equip d'assessors del projecte "El Seminari", vaig presidir la reunió del Col·legi de Consultors i vaig rebre la visita del Josep Lluís Méndez "Mempo", el nostre artista local, que em va fer obsequi d'una obra seva, detall que li agraeixo ben sincerament.

Finalment, al vespre, a l'estació marítima de Barcelona, juntament amb més de cent membres de la meva família entre germans, cunyats, cunyades, nebots i renebots, vam prendre el vaixell cap a Mahó per tal d'iniciar uns dies de descans, abans que arribin els actes de la Jornada Mundial de la Joventut.
Abans de deixar el blog per un dies, des d'aquí vull agrair ben sincerament la vostra feina o col·laboració a tots els qui d'una o una altra manera treballeu per a l'Església que camina a aquesta antiga i venerable arxidiòcesi. No us ho puc pagar, però sé que aquell que ens ha encomanat aquesta tasca d'anunciar l'evangeli i d'escampar per tot el món el missatge de l'amor, ens donarà el premi merescut. Això sí, sabeu que compteu amb les meves pregàries i que sempre esteu presents en les meves intencions i en el meu record. Us espero a tots novament per l'acolliment dels joves de la JMJ i a la celebració del Tarraco Arena Plaça. No hi falteu! Molt bones vacances a tots!