Pàgines

dissabte, 20 d’agost del 2011

Dia 19: la temperatura va in crescendo

Al dia següent em va tocar anar a la parròquia de Sant Bonifaci de Madrid, on el rector és un amic meu, company de feines catequètiques a la Conferència Episcopal Espanyola: el P. Vicente Vindel. Ens vam fer una abraçada i em va acompanyar de seguida a saludar els meus joves de Tarragona i els joves pelegrins francesos que la parròquia tenia acollits. Haig de dir que els joves tarragonins s'han encarregat de l'animació litúrgica en aquesta parròquia durant els tres dies que han durat les catequesis i tothom els ha felicitat. Els nostres joves són molt bons! Fotos:
Moment de l'acollida a la parròquia amb el P. Vicente i Mn. Jordi Figueras
Saludant els joves pelegrins
En aquesta parròquia s'hi van aplegar els pelegrins de Tarragona i també hi havia de Colòmbia. En total uns 100. L'animació litúrgica va ser molt bona i també els testimonis que es van donar, sobretot el de David, un jove de El Salvador, que va ser esfereïdor. Tot això va fer pujar la temperatura espiritual de l'acte i va aplanar el camí per a la meva catequesi, a la qual els vaig parlar del compromís evangelitzador, missió que tots tenim pel nostre baptisme, però en especial els joves amb els mateixos joves. Unes fotos:
Els encarregats de l'animació litúrgica: oi que no els coneixeu?
I va funcionar! Mireu si no...
Durant la catequesi
En acabar la catequesi, el P. Vicente va animar els joves a formular preguntes que vaig respondre  amb molt de gust. Finalment, abans de l'eucaristia vaig prendre un refresc amb els joves de Tarragona.
A dos quarts d'una vam celebra l'eucaristia amb força mossens de Tarragona: Jordi Figueras, Simó Gras, Joan Cañas, Josep Queraltó, Jordi Sànchez i Magí Mejías, al qual vam felicitar per ser el seu sant patró. Aquí teniu també la foto de grup que ens vam fer al final:
El P. Vicente animant el joves a preguntar
Responent les preguntes
Foto de família
Després de l'eucaristia vaig dinar amb els joves de Tarragona als jardins de la parròquia amb el P. Vicente. Gràcies als voluntaris, que ens van portar un entrepans boníssims i uns refrescos. Un veritable dinar de campanya. Una foto final:
Aquí ens teniu, ja tips. Algú fins i tot feia ja la migdiada
Vull donar les gràcies a tots els que han fet possible aquests moments tan macos que he viscut a les parròquies. Aquí en concret al P. Vicente i als voluntaris i col·laboradors, que han esmerçat tot el seu esforç en acollir-nos i que ens sentíssim com a casa. Ho heu aconseguit! Moltes gràcies a tots pel vostre afecte i atenció. Que Déu us beneeixi.