Pàgines

dilluns, 1 de juny del 2015

Darrera setmana de maig... amb un peu a l'estiu

Benvolguts, sembla totalment que ja estem a l'estiu. En les darreres ocasions que he tingut l'oportunitat de visitar escoles es nota un cert neguit, indici inequívoc de que el curs està a punt d'acabar. Per a mi l'activitat no minva i aquí teniu la mostra.

Dilluns 25 vaig tenir un dia ple de visites.

Dimarts 26 més visites, Consell episcopal i confessar a sant Antoni de Pàdua.

Dimecres 27 vaig anar a Pamplona, per assistir a l'acte acadèmic de final de curs del seminarista Borja Martín, que aviat ordenaré de diaca. Vaig tornar a Tarragona al vespre.
Amb Borja després de la graduació i amb Mn. Jaume Genè
Dijous 28 al matí tot de visites i entrevistes. A la tarda vaig anar a l'escola Joan XXIII de Bonavista, una de les nostres sis escoles diocesanes, per tal de presidir l'acte d'inauguració i benedicció de les obres d'ampliació per al nou edifici dels estudis post obligatoris. Aquí teniu alguna foto i aquí més informació:
La primera pedra
El Joan Llatse, director de l'escola, em dóna indicacions sobre les obres
Curiositat davant dels plànols
La maqueta de l'obra (la part blanca és l'ampliació)
Al vespre, al vestíbul del Centre Tarraconense El Seminari, vaig presidir la inauguració de l'exposició titulada Introspecció, de l'artista Jaume Queralt. Aquí teniu més informació.

Divendres 29 al matí, vaig rebre la visita d'un nodrit grup de persones de Guissona. Les vaig acompanyar per visitar diversos llocs.
Una foto del grup
Al vespre vaig anar a confirmar al santuari de Loreto un bon grapat d'adults i joves. Aquí teniu la foto, gentilesa del bon amic Josep Ferrer (Foto Fer-Vi):

En acabar les confirmacions, vaig baixar a la Catedral per assistir al concert de l'Escolania de Montserrat, del qual només vaig poder gaudir la segona part, tot i que va ser excepcional. Mireu aquí.

Dissabte 30 se celebrava el 50è aniversari de Càritas Diocesana de Tarragona i ho vam celebrar amb una eucaristia d'acció de gràcies a la Catedral i una conferència al Seminari. Després vam dinar junts. Mireu aquí.

A la tarda vaig anar a confirmar a la parròquia de sant Francesc d'Assís de Tarragona un nombrossísim grup de joves i alguns adults. I aquí teniu la foto, també gentilesa de l'amic Josep Ferrer (gràcies Josep!!!):

Finalment, ahir diumenge 31 he tingut doble sessió de confirmacions. Al matí, a la parròquia de sant Andreu de La Selva del Camp.
I a la tarda, a la parròquia de Santa Maria de Bonavista. De moment no tinc cap foto.

Què us sembla? Avui tinc un dia ple de visites i més coses que ja us aniré explicant. Fins aviat!