Pàgines

dimecres, 16 de novembre del 2011

Més esdeveniments

Tal i com us deia dissabte passat, vaig anar a la parròquia de Crist Rei de Reus per tal d'administrar el sagrament de la Confirmació a un grup de joves. Aquí teniu la foto:
Tot seguit, a corre cuita, cap a Tarragona, per tal de presidir el trasllat de la imatge de la Mare de Déu del Claustre des de la seva capella fins a la Capella major del Seminari. Va ser a les deu del vespre i vam anar resant el rosari, tot fent processó de torxes. Va ser molt bonic i emotiu.

Al dia següent vaig estar a Montferri i a Vila-rodona, amb motiu de la visita pastoral a l'arxiprestat de l'Alt Camp. A totes dues parròquies vaig celebrar l'eucaristia estacional. Aquí us deixo alguna foto:
 
Al final de l'eucaristia a Montferri, saludant els avis, la canalleta i tots els fidels
A Vila-rodona, amb l'alcalde, regidors i fidels que em van venir a rebre
El Sr. Alcalde explicant algunes peculiaritats de l'església
Al final de l'eucaristia, saludant tothom a la porta de l'església
I a la tarda-vespre, novament a la capella del Seminari, per tal de participar al rés del rosari i la novena i celebrar l'eucaristia de la festa de la Mare de Déu del Claustre. En acabar, vam besar la medalla de la Mare de Déu i, tot cantant les lletanies, la vam acompanyar, en processó novament, fins a la capella del claustre de la Catedral. També us penjo alguna foto:
Bes de la medalla i repartiment de rosaris
Dilluns 14 vam tenir jornada de formació permanent a la Selva del Camp i a la tarda vaig estar de visita pastoral a Alcover: vaig estar amb els infants de catequesi, amb els catequistes i amb el Consell parroquial. De moment no tinc cap foto.

Dimarts 15, Consell episcopal i a Sant Antoni de Pàdua a la tarda, tot això adobat amb alguna visita.

Per últim, avui dimecres he estat a Barcelona pràcticament tot el dia, primer a la reunió del Secretariat d'Ensenyament de la C. E. Tarraconense (SIERC), després en la presentació d'un llibre de l'Arturo San Agustin a la llibreria Claret (mireu aquí) i per últim, al Seminari Interdiocesà, on he celebrat l'eucaristia amb les vespres, he sopat i he tingut una estona de conversa amb els seminaristes. Bona nit!