Pàgines

dimarts, 9 d’agost del 2011

Comença l’acollida dels joves de la Jornada Mundial de la Joventut

El proppassat dia 2 m’absentava per uns dies. He estat a la Vall d’Aran gaudint de la natura, he pregat amb més calma i he fet alguna excursió; també he practicat una afició que tinc des de molt petit: anar a “caçar” bolets, i déu n'hi do els que n'hi ha per aquelles boniques terres en aquest temps i aquest any. Us poso algunes fotos: la primera, d’una llarga excursió-travessia que vaig fer entre Tredós - Port de Ratera – Tuc de Ratera - Llac de Sant Maurici. I un altra d’una cacera excepcional de bolets: s’hi veuen uns grossos xampinyons, rossinyols, llengües de bou, pinetells, rovellons i algun cep.
Des d'un llac de Colomers, el port de Ratera i el seu Tuc

Una cacera de bolets excepcional
Ahir al matí vaig anar a Lourdes per encomanar a la Mare de Déu els dies d’acollida dels joves a la nostra arxidiòcesi i les Jornades Mundials de la Joventut a Madrid: perquè sigui de gran ajuda per la fe cristiana dels nostres joves. Us poso una foto de la Gruta i també de la filera que esperava passar pel lloc on la Mare de Déu es va aparèixer a Bernardeta.
La Gruta, el 8 d'agost del 2011
Lourdes, el 8 d'agost del 2011
I avui, en arribar, m’he trobat amb el primer grup, d’Equador: són uns 140 i que estan molt ben acollits a Vila-seca. Els he rebut al Palau Arquebisbal i he presidit l’Eucaristia a la Capella del Seminari. Dono les gràcies des de aquí a tots els qui els esteu atenent amb tant d’afecte.
Demà arriben ja altres grups i el dijous, dia 11, la majoria. Us aniré informant si tinc una mica de temps.