Pàgines

dilluns, 30 de maig del 2011

Diumenge 29 de maig

Diumenge al matí vaig anar a la parròquia de Sant Andreu de la Selva del Camp per tal d'administrar la confirmació a un grup de 15 joves. L'església estava plena de gom a gom i, sobretot els primers bancs, estaven plens de nens i nenes que acabaven el curs de catequesi, uns de primera comunió, altres de postcomunió. Al final ens van obsequiar amb una dansa que havien preparat tots els infants amb les catequistes i que va ser molt aplaudida. De moment no tinc cap foto per posar-vos.
A la tarda, després de dinar, vaig anar a Forès, a l'església parroquial de sant Miquel Arcàngel, on va tenir lloc la XXII Trobada de cristians de l'arxiprestat de la Conca de Barberà. Els actes van començar a les 17:30 a l'església, amb una conferència a càrrec de la Rosa Maria Sánchez i de la Montse Roig, laiques amb missió pastoral, al voltant del tema de l'Aportació dels laics en la tasca pastoral, en la qual totes dues van tractar de donar pistes i suggerir camins per a una major participació i presa de responsabilitat dels laics en la vida parroquial, sobretot en aquest temps en que els mossens cada cop tenen més parròquies per atendre i menys temps per dedicar-hi.
Després de la conferència es va preparar la missa, que va començar a les set i va estar concelebrada per sis mossens de l'arxiprestat, amb l'església plena de fidels. Després, cap a un quart de nou del vespre, a la sala de les escoles, ens havien preparat un magnífic piscolabis, que va ser ràpidament gestionat per tots els assistents. Us poso unes fotos.
Durant la conferència

Al començar la Missa

Una vista de l'Església
El meu agraïment als qui ho van preparar tot, van guarnir l'església amb tant de gust i els qui van preparar el piscolabis. En aquests detalls petits es nota l'estima a l'Església. El meu agraïment més sincer i la meva enhorabona per aquests 22 anys de l'Aplec Arxiprestal de la Conca de Barberà. Per molts anys més!