Pàgines

diumenge, 17 de maig del 2015

L'Ascensió: la glorificació de la humanitat

Benvolguts, a punt d'acabar el temps pasqual ens trobem amb aquesta solemnitat que ens recorda quina és la nostra veritable vocació, quina és la nostra meta, a on ens adrecem realment: a Déu, on serem com Ell pels segles dels segles. El nostre Cap ja hi és; si nosaltres formem part del seu Cos, amb Ell acabarem entrant en la vida eterna. Per tant, què n'és d'important i seriós seguir els manaments de Jesús i posar totes les nostres forces i energies en les seves mans! Mereix la pena!

Continuo amb el relat de les meves activitats:

Dimecres 13 va venir a visitar-me el nou tinent coronel de la Comandància de la Guàrdia Civil de Tarragona, Rafael Álvarez.

Dijous 14 vam tenir el goig de rebre entre nosaltres el bisbe de Ruhengeri (Rwanda), Mons. Vincent Harolimana, que és la diòcesi on es troba la parròquia de Kampanga, om vam estar l'any passat de visita i vam inaugurar i beneir el centre parroquial. Al matí el vaig anar a buscar a l'aeroport de Barcelona i el vaig portar a Tarragona. Vam dinar junts al Seminari Menor i, després de dinar, el vam acompanyar per visitar el Seminari i la Catedral. Mireu aquí.

Al vespre, també al Seminari, vaig presidir la presentació del llibre que recull la correspondència que va mantenir el cardenal Francesc d'Assís Vidal i Barraquer amb la Secretaria d'Estat de la Santa Seu durant els anys 1936-1939. Aquí teniu crònica i fotos.

Divendres 15, a la capella de Palau, Mons. Harolimana i jo vam celebrar l'eucaristia plegats i després vam acompanyar-lo per visitar el Museu Bíblic i l'amfiteatre romà. Finalment vam dinar tots junts a casa i, a mitja tarda, va marxar cap a Barcelona.

A la tarda-vespre, a la parròquia de sant Pere de Cambrils, vaig administrar la confirmació a un grup de joves. Aquí els teniu:
Dissabte 16 al matí, confirmacions a la parròquia de sant Pau de Tarragona:
I, a la tarda, confirmacions a la parròquia de la Immaculada de Reus.
Els joves confirmats i, en primera fila, el Rubén, que feia la primera comunió
Avui diumenge 17, solemnitat de l'Ascensió, també he tingut doble sessió de confirmacions. Primer a Vimbodí:
I després, a l'Espluga de Francolí:
Aquesta ha estat la meva setmana VI de Pasqua. La feina no s'acaba, ja ho veureu. Fins aviat!