Pàgines

divendres, 26 de desembre del 2014

Molt Bon Nadal!!!

Benvolguts, tot i els meus bons desigs, finalment us desitjo un Bon Nadal el dia de Sant Esteve. Com us deia al final del meu darrer article, eren uns dies una mica carregats:

Com us deia, dijous 18, vaig estar tot el dia a Barcelona, entre d'altres coses amb la reunió del SIERC i la visita al Seminari Major Interdiocesà, on vaig celebrar l'eucaristia amb l'equip rector i amb els joves i després m'hi vaig quedar a sopar.

Divendres 19 vaig estar a la comandància de la Guàrdia Civil de Tarragona i després vaig tenir visites.

A la tarda, alguna visita més i, a les sis de la tarda, a l'estudi de COPE Reus, em van entrevistar per al programa de ràdio Societat limitada, que realitza una associació de discapacitats en defensa per una societat sense barreres de cap mena. Aquí teniu una foto:
                                          En acabar, vaig marxar cap a Miami-Platja, on vaig confirmar un grupet de joves:
Després de les confirmacions, encara vaig anar al Seminari, per participar al sopar de Nadal dels seminaristes majors i menors.

Dissabte 20 vaig visitar la casa de les Carmelites Missioneres Teresianes de Reus, on vaig celebrar l'eucaristia i em van convidar a dinar amb elles.
Taula parada i beneïda
Amb totes les germanes
Després de dinar vaig anar a Sant Antoni de Pàdua de Tarragona, on habitualment es reuneixen els fidels polonesos, i els vaig saludar i els vaig felicitar els nadals. No em vaig quedar gaire estona perquè, a continuació havia d'anar a confirmar a Santa Coloma de Queralt. De moment no m'ha arribat cap foto.

Diumenge 21 al matí vaig anar a Valls, al monestir de la Immaculada, de les Monges Mínimes, per celebrar l'eucaristia d'acció de gràcies per la canonització d'un religiós mínim italià, sant Nicolau de Longobardi.

A primeríssima hora de la tarda vaig marxar cap a Saragossa on, a la basílica del Pilar, prenia possessió d'aquella seu el nou arquebisbe metropolità, Mons. Vicente Jiménez. Com és lògic, jo hi havia de ser present i vaig concelebrar l'eucaristia. Si teniu curiositat, aquí hi ha més informació.

Dilluns 22 em vaig lesionar: quan caminava vaig ensopegar i vaig caure. No res per la caiguda, però se'm va produir un trencament fibril·lar al bessó de la cama dreta, de manera que vaig haver d'anar al metge, a l'Hospital de Santa Tecla, on em van tractar de meravella. Una vena compressiva i repòs. A la tarda una quantes visites i un concert al Seminari.

Dimarts 23, més visites i confessar a sant Antoni de Pàdua.

Dimecres 24, durant tot el matí vaig tenir visites, entre d'altres l'acostumada del Capítol de la Catedral, que ve per felicitar-me el Nadal.

A la una del migdia, a la capella, hora menor amb tot el personal de la cúria i després, al menjador solemne, una copa de cava i una mica de torró per felicitar-nos mútuament el Nadal.

A la tarda, al Centre Sanitari Villablanca, de Vila-seca, missa del gall una mica anticipada, però l'auditori ho mereixia.

A les dotze de la nit, a la Catedral, gairebé plena, la missa del gall, molt solemne.

Dijous 25, vaig visitar Cafè i Caliu, on vaig felicitar el Nadal als voluntaris i als usuaris presents.

A les onze, vaig celebrar la missa conventual del dia de Nadal, molt solemne però amb poca presència de fidels.
Després de la missa vaig anar a la Residència Sacerdotal, on vaig dinar amb els mossèns i les germanes Carmelites Missioneres Teresianes.

A la tarda vaig visitar les Germanetes dels Pobres, de Reus

Avui divendres 26, al matí he anat a visitar les Monges Mínimes de Valls i després he visitat les Carmelites Descalces.

A la tarda he d'anar a visitar les Germanes Clarisses, de Reus, i allí també podré gaudir dels Retaules Vivents de Nadal i de la mostra pessebrista de la Congregació Mariana, de llarga tradició a la capital del Baix Camp.

Bé, espero poder-vos felicitar l'any nou abans del 31, aquest és el propòsit que faig i que espero poder complir. Mentrestant, amb tot el meu afecte, la meva benedicció per a tots i un molt Bon i Sant Nadal!!! Fins aviat.