Pàgines

dissabte, 29 de desembre del 2012

Bon Nadal i feliç any nou 2013

Benvolguts seguidors, us explico el que he fet en aquests dies tan especials de  Nadal:
Us anunciava que el passat dia 20 estaria gairebé tot el dia a Barcelona: al matí vaig anar, amb el meu germà Mn. Joan Pujol, a la Clínica Quiron, on vam administrar la Unció dels Malalts i el Viàtic a un parent. A continuació, al tanatori de les Corts, vam celebrar la missa exequial per la tieta Amparo, la darrera cosina de la meva mare, que ens va deixar el dia anterior.

Al vespre, de tornada a Tarragona, vaig anar a sopar a Loreto, amb tots els catequistes de la parròquia de Sant Cosme i Sant Damià.

El divendres 21 vaig anar al Seminari Menor on, amb motiu del Nadal, vaig celebrar l'eucaristia amb vespres amb els equips rectors dels Seminaris Major i Menor i amb els seminaristes majors i menors. A continuació em van convidar a sopar amb tots ells.

Dissabte 22 vam tenir la trobada de Nadal de pares de preveres, diaques, seminaristes i laics amb missió pastoral. L'acte va tenir lloc al Seminari i va ser una trobada molt entranyable i emotiva. Vam veure uns videos, vam celebrar l'eucaristia i vam dinar tots junts. Al final del dinar vam compartir els torrons i vam cantar nadales. Aquí teniu unes quantes fotos:
Moments previs d'acollida
A la sala Santa Tecla visionant uns vídeos

La foto de grup davant la Capella de Sant Pau
Una imatge de la celebració eucarística
Dilluns 24 al matí, vaig tenir visites que venien a felicitar-me el Nadal. A migdia, a la capella de Palau, vam tenir la celebració de Nadal per a tota la cúria amb el rés de Sexta i, a continuació, una mica de torró i una copa de cava per desitjar-nos tots unes felices festes i fer l'homenatge als dos treballadors que s'han jubilat enguany.

A la tarda, com sempre, vaig anar al psiquiàtric de Villablanca, on vaig celebrar l'eucaristia de Nadal per als interns i personal del Centre.

Per últim, a la nit, a la Catedral, vaig celebrar la missa del Gall.

Al dia següent, dimarts 25, vaig visitar Café i Caliu quina feina més bonica!, vaig celebrar a la Catedral la missa de la Solemnitat de Nadal i, abans de dinar, vaig saludar els pobres als quals donen de dinar els membres de la Comunitat de sant Egidi. Després vaig anar a dinar a la Residència Sacerdotal i vaig estar una estona de tertúlia amb la comunitat de Carmelites Missioneres Teresianes que fan un servei impagable. Després, a la tarda, vaig visitar les Germanetes dels Pobres de Reus.

A la tarda-vespre, vaig anar a la Pobla de Montornès per veure el magnífic pessebre vivent. Aquí teniu alguna foto:
Diverses imatges de pessebre vivent de la Pobla de Montornès
Dimecres 26 vaig visitar les Mínimes de Valls i les Carmelites Descalces de Tarragona. A la tarda, a Reus, vaig visitar les Clarisses. I al vespre, vaig assistir a la representació dels Retaules de Nadal i vaig visitar la mostra pessebrista de la Congregació Mariana. Aquí teniu algunes fotos:
Dijous 27 vaig visitar la comunitat de Vallbona de les Monges. Deprés em van fer una entrevista a la COPE de Reus i finalment vaig anar a Barcelona.

Ahir divendres 28 vaig anar a Guissona, on vaig celebrar el dinar de Nadal amb tots els meus germans.

Avui dissabte 29 aniré a celebrar l'eucaristia de Nadal a la presó provincial, com faig cada any. Després aniré al santuari del Tallat per visitar els ermitans i dinar amb ells i, a la tarda, a la parròquia de Sant Pau de Tarragona, celebraré les exèquies per la Teresa Subias, mare de Mn. Antoni Martínez Subías, canonge i delegat diocesà de Patrimoni Artístic. Que reposi en la pau de Crist.
Fins aviat!