Pàgines

diumenge, 8 de gener del 2012

Primera comunicació del 2012

La meva primera comunicació d’aquest any nou 2012 és: Bon Any. Que aquest sigui un Any ple de goig i d’alegria i que el Senyor us beneeixi.

Com us deia el proppassat dia 31, durant els primers dies d’aquest nou any he estat fent uns dies d’exercicis espirituals. Dies de pregària i d’examen, de silencis i de pau. He tornat el dia de Reis, els quals han estat, un any més, esplèndids: un paraigües, mitjons de muntanya, algunes peces de roba que necessito... i alguna altra coseta. Demano que no falti la il•lusió a cap persona, per gran que sigui, en aquest dia, i a la vegada, que sapiguem compartir el que tenim amb els que més ho necessiten.

El dia de Reis vaig celebrar l'eucaristia a Capella del Santíssim de la Catedral, i ahir al matí vaig celebrar la Missa a la presó de Tarragona. Els hi he llegit un tros de l’homilia que el Sant Pare Benet XVI va pronunciar el passat 18 de desembre a la presó romana de Rebbibia: us la recomano. Us penjo un record de la meva visita:
Durant l'eucaristia a la presó provincial
Amb tots els qui d'una manera o una altra treballen a la presó
Per la tarda, he recomençat la visita pastoral a l'Alt Camp, concretament a Picamoixons: acompanyat del Sr. Rector, Mn. Josep Maria Gavaldà, i del Sr. Vicari, Mn. Pere Joan Figueras, he visitat l'Ajuntament, he tingut una reunió amb els nens i nenes de la catequesi (espero que m’arribin les fotos per posar-les), i una interessant reunió amb pares joves que tenen fills a la catequesis o bé viuen la seva fe: per a mi ha estat una estona molt maca, i dóna moltes esperances veure com aquests matrimonis joves estimen la fe cristiana i procuren viure-la, educant els fills en la mateixa fe.

En arribar a Tarragona m’he assabentat que el Nàstic ha perdut per 0-2 contra el Múrcia. Mal començament d’any...