Pàgines

divendres, 17 de juny del 2011

Dimecres, dia 15

El dimecres al matí vaig participar a la presentació de la Memòria anual 2010 de Càritas Diocesana de Tarragona. Es pot ben dir que Càritas dóna resposta a la difícil situació econòmica i social. S’han atès més de 65.000 persones; s’han gastat 1.230.000 euros; 1.058 voluntaris i voluntàries han treballat en les Càritas parroquials, inter parroquials i serveis generals. El meu agraïment a la col·laboració econòmica d’entitats públiques i privades, als donatius dels ciutadans i al treball desinteressat dels voluntaris de tota l’arxidiòcesi. Us deixo dos fotos de l’acte.
Un moment de la roda de premsa
Vista de la taula presidencial
Després vaig anar a Barcelona, a la reunió mensual del Secretariat Interdiocesà d'Ensenyament de la Religió a Catalunya (SIERC). I finalment vaig celebrar la Missa al Seminari Interdiocesà i vaig sopar amb tots els formadors i seminaristes. Es va comunicar la notícia de la renovació del nomenament del Rector actual, Mn. Norbert Miracle i del nomenament del nou Vice Rector, Mn. Jaume Casamitjana, nomenat fa pocs dies Rector pel bisbe de Vic.

Aquest dimecres era també per a mi un dia d’acció de gràcies i de demanar al Senyor l’ajut per tal de poder ser un bon pastor, doncs es complien 7 anys del meu nomenament com Arquebisbe de Tarragona pel beat Joan Pau II.