Pàgines

dissabte, 4 de febrer del 2012

D'un cantó cap a un altre!

Ben bé ha estat així tota la setmana, però comencem pel principi. Tal i com us deia en acabar la setmana passada, el diumenge a la tarda a Alcover vaig participar als actes del XXV aplec arxiprestal de l'Alt Camp, que va servir de cloenda a la visita pastoral que he fet a aquest arxiprestat i que va començar un llunyà 16 de setembre a Valls, a la parròquia de la Mare de Déu del Lledó. Vaig gaudir molt amb els magnífics "Bufanúvols" als quals agreixo ben sincerament la seva tasca en favor de l'evangeli. Vam acabar a l'església parroquial de l'Assumpció d'Alcover amb una molt solemne eucaristia concelebrada per tots els preveres de l'arxiprestat i amb l'església plena de gom a gom. Agraeixo de cor el pectoral que amb varen regalar al acabar l'Eucaristia: serà un record preciós d'aquesta visita pastoral. Teniu una molt bona crònica amb fotos aquí.
Dilluns 30 vaig rebre visites tot el dia, moltes d'elles de delegats i directors de secretariat, i a la tarda als membres de la junta de la Confraria del sant Ecce Homo.

Dimarts 31 van començar els viatges: vaig anar a Barcelona per tal de presidir la reunió n. 201 de la Conferència Episcopal Tarraconense, que va acabar el dimecres 1 de febrer al vespre. Teniu el comunicat final de la reunió i algunes fotos aquí.

Al dia següent, dijous dia 2, festa de la Presentació de Nostre Senyor, em va tocar anar a Madrid perquè hi tenia lloc les jornades nacionals de Vicaris i Delegats d'Ensenyament que organitza la Comissió Episcopal d'Ensenyament i Catequesi de la Conferència Episcopal Espanyola, de la qual com ja segurament sabeu tots, en sóc membre. Allà hi vaig romandre fins al dia següent, divendres, que vaig tornar al vespre.

El dissabte al matí tenim la reunió del Consell Pastoral Diocesà. Ja us comentaré coses d'aquesta trobada, que es fa per primer cop a les noves instal·lacions de "el Seminari". Bon cap de setmana!