Pàgines

dijous, 1 de novembre del 2012

Del 25 al 31 d'octubre

Benvolguts lectors i seguidors, se'ns escapa el mes d'octubre com si no res i l'any 2012 va al seu darrere. Aquí teniu el resum de les últimes activitats que he dut a terme els últims dies:

Us deixava el passat 24 d'octubre amb la notícia que havia participat al Berenar de la Fam que cada any organitza Mans Unides. Si voleu, feu clic aquí per veure una ressenya de l'acte.

Dijous 25 d'octubre: vaig estar a Cambrils, a la rectoria de la parròquia de Santa Maria perquè, amb motiu de la visita pastoral que hi estic fent, vaig presidir la reunió de preveres de l'arxiprestat.
Amb els mossens a la sala de reunions
A la tarda em vaig apropar a Reus perquè, al Teatre Fortuny, tenia lloc la Marató de la Sang, organitzada pel Banc de Sang i Teixits de Catalunya i que és un bon termòmetre per a mesurar la solidaritat.
Amb la Núria Vilanova Cabayol i una altra voluntària
També hi era la mama de la Sara (recordeu el meu anterior article?)
Divendres 26: confirmacions a la parròquia de la Mare de Déu del Lledó de Valls. Aquí està el testimoni gràfic, gentilesa del bon amic Manel Millàs (Fotomillàs):
Dissabte 27: de bon matí, visita pastoral a la parròquia de la Nativitat de la Mare de Déu de Vilaplana. Gràcies a Mn. Manel Fuentes i a tots els col·laboradors parroquials per aquesta magnífica visita que em van preparar. Algunes fotos:
Durant la recepció a l'església parroquial
Xocolatada amb els pares, infants i joves a la sala parroquial
Foto amb els infants i joves
Visita a l'ajuntament
Reunió amb el Sr. Alcalde i alguns regidors a l'ajuntament
Trobada amb l'Associació de jubilats a la Casa de la Cultura
A la tarda d'aquell mateix dissabte 27, a Reus, al santuari de la Mare de Déu de Misericòrdia vaig ordenar de prevere el diaca Ángel Valero Expósito, dels Fills de la Sagrada Família (Pare Manyanet). Va ser un esdeveniment històric perquè mai no hi havia hagut cap ordenació al santuari. De moment, no tinc cap foto. Espero que m'arribi alguna aviat.

Diumenge 28: segona etapa de la visita pastoral a Vilaplana, amb reunió amb el Consell parroquial i missa estacional amb confirmacions. Mireu, mireu:
Quatre imatges de la reunió amb el Consell parroquial
Vista general de l'església durant la missa estacional
Els joves confirmats
I diumenge 28 a la tarda, a Torredembarra, vaig ordenar de diaca el Joan Maria Anglès. L'església parroquial de sant Pere estava plena de gom a gom i va ser una celebració molt emotiva. Espero poder-vos penjar aviat alguna foto.

Dilluns 29 vaig tenir visites, entre elles la meva germana Montserrat, acompanyada d'un grup de 9 amigues que van venir a visitar-me. Les vaig acompanyar a veure la casa de l'Arquebisbat, la Catedral i el Seminari. Aquí les teniu:
Dimarts 30, com habitualment: Consell episcopal, alguna visita i confessar a Sant Antoni de Pàdua. Al vespre però, al Seminari, vaig participar a la roda de premsa de presentació del web evangeli.net, que s'ha modernitzat per tal de ser una bona eina per a la nova evangelització. Ofereix l'evangeli de cada dia en diferents idiomes i un comentari al text. Si en voleu saber alguna cosa més, feu clic aquí.

Dimecres 31 vaig marxar a Barcelona.

Avui, solemnitat de Tots Sants celebraré l'eucaristia a la Catedral i, a la tarda, marxaré cap a València per participar a un congrés sobre Pastoral de Joventut. Us mantindré informats. Fins aviat i molt bona diada de Tots Sants!