Pàgines

diumenge, 18 de gener del 2015

La vida continua

Benvolguts, com us havia comentat el passat diumenge, a migdia havia rebut la visita a Palau dels Nanos Vells de Tarragona. Doncs aquí teniu una petita crònica i algunes fotos de l'esdeveniment.

I com també us havia anticipat aquell mateix dia, dilluns 12 vam tenir la missa exequial per Mn. Alfons Boqué a l'església de sant Joan Baptista de Torredembarra Baix a Mar, d'on havia estat ecònom durant 21 anys. Aquí teniu una breu ressenya de la seva vida i la seva foto. Al cel sia.

La vida continua. Pregueu pels nostres mossens, pels qui ara hi són i pels qui ho han de ser i encara no s'han decidit a donar el pas d'entrar al Seminari.

Dimarts va ser un dia normal: Consell episcopal i confessar a Sant Antoni de Pàdua.

Dimecres 14 sí que va ser un dia fenomenal: al matí vaig visitar el Col·legi Sant Josep, de Reus, un dels serrells pendents de la visita pastoral a aquell arxiprestat. Una rebuda molt afectuosa, visites a les aules d'Infantil, Primària, ESO i BAT, dinar a l'escola, reunió amb l'equip pastoral i amb el claustre de professors... Mireu:
Amb els de Primària
El dibuix d'un nen de P5 (genial!!!)
Reunió amb l'Equip de Pastoral
Trobada amb els de BAT
Al vespre vaig anar al Seminari Menor, on vaig celebrar la missa i vaig sopar amb l'equip rector i els joves.

Dijous 15 vaig tenir visites i vaig anar a Barcelona.

Divendres 16 vaig visitar el col·legi La Vinya i Camp Joliu, a l'Arboç del Penedès. Aquí teniu algunes fotos:
Amb els pares

A la tarda vaig anar a Tortosa, on se celebrava el Congrés Internacional Teresià Teresa i Enric: cara a cara, amb motiu del V centenari de santa Teresa de Jesús. Aquí teniu més informació.

Ahir dissabte 17 al matí vaig anar a l'hospital Joan XXIII, on va tenir lloc la Marató de la Sang. Aquí teniu algunes fotos:
A continuació vaig anar a confirmar a Les Borges del Camp, on se celebrava la festa major d'hivern:
Amb els escolans, a la sagristia
Els confirmats
A continuació va tenir lloc la processó amb la imatge de sant Antoni abat i la relíquia del sant pels carrers de la vila:
A la tarda he anat a confirmar a la parròquia de Santa Clara de Tarragona:
Els joves confirmats (4 són escolans)
Aquí amb la resta d'escolans
Per acabar el dia he anat a sopar amb l'Associació Cultural Sant Fructuós, que avui celebrava la seva assemblea commemorativa del seu 25è aniversari. Vàrem fer un merescut homenatge al periodista Antoni Coll, i regalaren un quadre de l'artista Màrius Masip al·legòric dels 25 anys de la representació de la Passió de sant Fructuós. Aquí teniu l'Antoni Coll junt amb l'Alcalde de Tarragona que mostra aquesta obra tan maca:
                           
Avui diumenge comença una altra visita pastoral, en aquesta ocasió a l'arxiprestat d'Urgell-Garrigues, que abraça les 22 parròquies del nostre Arquebisbat que són de la província de Lleida. Ja us aniré explicant com va la cosa. Fins aviat!