Pàgines

diumenge, 18 de novembre del 2012

Del 12 al 18 de novembre

Benvolguts amics i seguidors, aquí em teniu novament per explicar les meves activitats durant la setmana, gens tranquil·la com podreu veure a continuació:

Abans, però, us convido a veure aquest article sobre la consagració de l'altar de l'església de Sant Martí d'Altafulla que vaig fer diumenge passat. Feu clic aquí.

El dilluns 12 vaig presidir la jornada de formació permanent de preveres i diaques a la Selva del Camp. A la tarda-vespre, a Maspujols, vaig presidir una reunió de voluntaris de Càritas arxiprestal del Baix Camp, un altre dels actes organitzats amb motiu de la visita pastoral.

Dimarts 13 vam tenir l'habitual reunió del Consell episcopal, confessar a sant Antoni de Pàdua i, al vespre, al Museu Bíblic Tarraconense, vaig presidir l'acte de presentació del llibre La Bíblia compartida. Bíblia i pastoral i la inauguració de l'exposició Nadales d'ahir i d'avui. Aquí teniu una mica més d'informació.

Dijous 15 vaig presidir la reunió del Consell del Presbiteri i, a la tarda, vaig anar a Barcelona ja que teníem la reunió mensual del Secretariat Interdiocesà per a l'Ensenyament de la Religió Catòlica (SIERC) i, en acabar, vaig anar a celebrar l'eucaristia al Seminari Major Interdiocesà i vaig sopar amb l'equip rector i amb els joves.

Divendres 16 vaig tenir unes quantes visites i a la tarda, confirmacions a la parròquia de Santa Maria de Falset. Foto? Mireu:
Els joves, les catequistes i els mossens
Després de les confirmacions les germanes Vedrunes ens van convidar a un magnífic sopar... amb uns postres d'allò més temptadors i que a mi m'encanten. Mireu, mireu:
De Miravet. Boníssims!!!!
Dissabte 17, visita pastoral a Montbrió del Camp, del matí a la tarda: moltes visites a malalts i més coses.
Arribada a l'ermita de Sant Antoni de Pàdua
Saludant els presents
Benvinguda per part de Mn. Amador, rector de la parròquia
Vista dels assistents
Un detall d'aquesta ermita, molt bonica
A la porta de la rectoria amb col·laboradors parroquials
Al vespre, confirmacions a la Prioral de Reus. Espero que m'arribi alguna foto aviat.

Avui diumenge 18, més visita pastoral a Montbrió del Camp:
Visita a la bonica església del Carme
Examinant el llibre de registre d'imposició de l'escapulari
La preciosa imatge de la Mare de Déu del Carme
Rebuda a l'ajuntament per part del Sr. Alcalde
Salutació a la corporació municipal
Signatura del llibre d'or al Jutjat de Pau...
i signatura del llibre d'or al Saló de Plenaris de l'ajuntament
Durant la reunió amb l'alcalde i regidors
Trobada amb els infants de la catequesi...
amb la dinàmica de la barca...
... i trobada amb els pares dels infants de la catequesi
A la sagristia amb les escolanes
Els joves que es confirmaven...
i una vista general de l'assemblea durant la missa estacional

Demà dilluns comença una molt important assemblea plenària de la Conferència Episcopal Espanyola. Us demano que pregueu per tal que la beatificació dels màrtirs es pugui fer a Tarragona, la decisió es prendrà aquesta setmana. Ja us explicaré més coses. Que tingueu una bona setmana i mediteu en consciència el vostre vot, perquè diumenge vinent tots hem d'anar a votar, és el nostre deure com a membres d'aquesta societat. Fins aviat!