Pàgines

dissabte, 16 d’abril del 2011

Coses d’aquesta setmana

Des del passat dilluns no he tocat el blog. Us dic breument el que he fet.
Dimecres, dia 13: Vaig rebre algunes visites. A la tarda vaig anar a Benicarló per predicar el Novenari del Sant Crist de la Mar i hi van assistir més de 600 persones.
Dijous, dia 14: Al matí vaig celebrar la Missa a la mateixa parròquia de sant Bartomeu de Benicarló, amb molta assistència de fidels. Al vespre a l'església de Sant Agustí de Tarragona, Mons. Juan Miguel Ferrer Grenesche, sotssecretari de la Congregació per al Culte Diví i la Disciplina dels Sagraments, va pronunciar una magnífica conferència amb el títol “Triduo sacro: entre la liturgia y la piedad popular”. Us poso algunes fotos del acte.

Divendres, dia 15: Després de rebre visites, vaig assistir al pregó de la Setmana Santa que el President de la Diputació de Tarragona, Sr. Josep Poblet, va pronunciar a Reus.
Dissabte, dia 16. Avui estaré amb la meva família, a Guissona. Fa uns dies va morir a Mèxic un cosí germà meu, Joan Faus Pujol (a.c.s.), prevere, i celebrarem a la Capella de la Mare de Déu del Claustre una Missa en sufragi per la seva ànima. Serà l’ocasió de veure els germans i cosins. Pregueu també per ell. Gràcies.